kära blogg

Gått lite segt på blogg fronten på sistone men får skärpa till mig :p haha.
har inte hänt så mkt, har vart i rättvik/mora, träffat hjärtats pappa, syster osv från usa o så. Sen har det vart allmänt mys, hunnit vart sjuk eller lättare sagt är kan man väl säga.
Nu blir jag hemma den här veckan, sen tar mamma, jag och älsk audin upp till luleå och hälsar på mormor en vecka :) mys.
När jag kommer hem därifrån  så ska jag jobba som bartender i Gävle på ett 40års kalas, blir säkert jätte roligt :) om inte annat en extra slant i plånboken.
Och vad gör jag vaken nu då? jo jag sitter och kollar på Gustav :p medans killarna håller på ute i garaget. Sitter även och kollar på däck och fälgar som jag ska åka och köpa imorgon :) i stockholm, alltid roligt med en roadtrip hit o dit :)

Nä nu ska jag ta o somna till filmen för att jag ska komma upp i lagom tid imorgon:)
Nattinatti!


Jag älskar min erik väldigt väldigt mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0