ännu en kväll..

Just nu sitter jag och snackar med Emma på msn, hon ska fixa min header, äntligen nått nytt :D himla snällt av henne tycker jag :) annars har jag faktiskt inte gjort nått speciellt idag, gjort tacos med älsk bara :)

Gårdagen spenderades här i soffan kan man väl säga, gjorde inte ett skit :P försn på kvällskvisten när jag, linda, stein och älsk drog oss mot sandviken o käkade donken :p sällan, haha :p

Och idag..... så sjukt tråkigt lär jag ju säga. händer ingenting i den här jävla hålan.. Linda o jag sitter o snackar för fullt om vad vi ska hitta på, men kommer inte fram till så mkt;p
antingen blire kanske krogen i Gävle o fira Tano eller så blir det nått bus här i Ockelbo, om vi nu kommer på nått.
Jaja, update later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0