...

Ja då var det dags tv sammanfatta lite tror jag, var ju ett tag sen jag skrev nu, verkligen inte haft tid för datan:p I lördags på blev det bara en hemma kväll o mys med linda:) satt o snackade lite och jag fick en impuls idé att åka eckerölinjen eftersom killarna inte hade öl till classic car week:p så jag frågade vad dom tyckte och det slutade med att vi bokade till dagen efter, söndag alltså. Sen drog vi in till sandviken o bytte bil:) massa tjaffs så var inte hemma förrän runt 3tiden:p På söndagen så gick vi upp 06 och började packa o göra oss i ordning. Åkte och plockade upp dennis o martin runt sju tiden:) började åka mot gävle där vi tankade och åt frukost på donken:) mys. Vi hade våran karta från eniro med oss:p haha. Som funkade väldigt bra:p hann iaf med båten som tur va:) första vi gjorde var o gick in i taxfreen och handlade 20plattor öl:p haha. Satte oss på däck i solen och stekte lite;) riktigt varmt var de också. Sen gick jag in o handlade mitt, sen tar vi framme:) riktigt härlig dag. I måndags så åkte vi till rättvik såklart, full bil med massor av öl:p haha. Blev stan en sväng på kvällen och kikade på bilar. Kom väl inte hem försn vid tre tiden:p Tisdagen började med att älsk, dennis, martin, sven och sunkan tog sig en återställare o började om på nytt:p tog de lugnt på dan och kvällen spenderades självklart på stan:) kallt som fan men mysigt ändå:) Onsdag morgon hade vi bestämt oss för att åka till leksands sommarland så det var bara att ta med sig fyllona och åka dit:p men när vi kom dit så fick vi reda på att det kostad 250kr per person:p så vi tog oss ner till campingen där och tänkte bada lite, men ingen badade:p haha. Svinkallt. Menmen, sen åkte vi hemåt, grillade och tog en lugn hemmakväll:) Och idag, så ska jag och elin åka till sågmyra och åka till lager 157 eller vad de är:) handla massa kläder;) mer bloggande ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0