new phone.

Ja då blev det en till sen kväll för att jag inte kan sova.. inte den minsta lilla trött heller.
yeahyeah, thats life.

lite kort om vad som har hänt i veckan då.
I måndags satt jag bokstavligen bara hemma vid datanoch kikade en film, tills på kvällning då älsk åkte till Rättvik och jag drog mig till sandviken.
och idag då, ja jag sov ut kan man väl säga. försökte få tag på den omöjliga människan med lägenheten som inte har mobiljäveln på.   så blev att ringa sandvikenhus också. Så nu var det löst också.
Runt fyra tiden bar det av till gävle för att hämta mamma, vi tog en vända till valbo där jag kötpe mig en ny mobil, en w995 blev det. Sen käkade vi såklart donken, vem kan missa dom blåååå glasen? jusste, så vi fick två stycken.



och idag, eller vad man nu ska kalla det. onsdag iaf, så ska jag ta mig en låång sovmorgon, plocka ihop mina kläder o grejer sen åker jag nog till Rättvik. Myser med älsk och kattungarna :) kommer nog hemåt igen på fredag. Så vill ni hitta på nått då så är jag typ l e d i g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0