onsdag..

Nu var det längesen jag uppdaterade här.. men har inte riktigt haft tid med det.
beskriver med ord för att göra det kort.
värme Linda fest filmkvälllar grillning regn Sara Usa-besök bilturer shopping mys Rättvik osv.
en bråkdel av allt som hänt :)

Igår så hade iaf Sara och jag myskväll här hemma, tror vi kikade på 4filmer och tjockade. :p haha. Men det blev lyckat, men somnade runt 4 och blev väckt 11 av hanna den jäveln :p sen var det bara och kliva upp och hjälpa klantRikard med att plocka upp öl som hade vält i lastbilen.
Men tur var väl det så man kom upp i lagom tid iaf ;p

Ikväll blir det väl antagligen att åka in till Gävle med mamma en sväng på "sommarkvällar". Sen efter det får vi se :)
trubadur på sjöbacken, är de inte de ikväll? Isf kanske man tar sig dit. Det märks:)
Kanske ska ta o slänga i hårfärgen i håret också, och hoppas på att jag får nån ordning på det.
Så ska Linda klippa mig lite senare idag :) häärligt.

Nä nu ska jag minsann ta och städa klart sen ta mig en dusch :) så kommer min älskling snart hem från Rättvik också, mysmys!

Jag älskar min Erik, så de så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0