söndag..

En kort sammanfattning av helgen är väl att i fredags blev det lugnt hela dagen, satt hemma och var allmänt lycklig bara :)
Löst sig med jobb och att mamma var nummer 1 på lägenheten var helt underbart :)
Igår så tog Linda och jag oss en sväng först till valbo där vi kikade lite, men inte hittade nått. sen drog vi oss till Gävle och kikade runt en sväng också:)
Hittade bara ett par skor och två tröjor, men det fick duga.
På kvällningen så gjorde vi tacos med våra pojkvänner sen tog vi oss nån cider. Fortsatte upp till lingbo parken och kikade läget där och sen bar det av hemmåt igen.

Och nu då? ja nu sitter jag här och gör inte ett skit, inte orkat göra mat än heller. ska nog till ica och handla något snart.


jag älskar min erik ♥


Kommentarer
Postat av: Emma L

JA men självklart! Det är bara att ringa om du inte har ngt att göra! Puss

2009-07-06 @ 00:04:51
URL: http://emmalennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0